محصولات بادی اینتکس، تخت خواب بادی تشک بادی چادر مسافرتی جکوزی بادی

تعرفه تبلیغات در سایت

با پیشرفت علم و صنعت، دیگر نیازی به ساخت و سازهای قدیمی که میبایست وقت و سرمایه زیادی را خرج آن میکردیم نیست و تفریحات آبی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اینتکس با تولیدات شگفت انگیز و منحصر به فرد در این زمینه بسیار زبانزد علاقه مندان قرار گرفته و با تولید استخر پیش ساخته در ابعاد گوناگون جای پای خود را در کشورهای توسعه یافته محکم کرده است. با به همراه داشتن ابعاد مناسب، بعضی از این محصول برای پرورش ماهی استفاده میکنند. استخرهای بتونی بسیار هزینه بر بوده و مانند این محصول قابلیت جا به جایی ندارد به همین سبب بیشتر افراد از استخرهای پیش ساخته و آماده که در کمترین زمان ممکن نصب میشود و قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارد استقبال نموده اند.

استخر پیش ساخته پرتابل ابعادی در طول 549 و عرض 274 و با ارتفاع 132 سانتی متر میباشد. این محصول مستطیل شکلا بوده و طرح و رنگ بسیار زیبا و شکیلی دارد و همراه تمامی لوازم جانبی مانند: نردبان، شن تسویه، زیر انداز و روکش، پمپ تسویه شنی و ... ارسال میشود. جنس بدنه ی استخر از پی وی سی چند لایه تقویت شده و محکم است. دارای برچسب تعمیرات در صورت پنچری است و دارای دی وی دی آموزشی میباشد. بری تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.    کد کالا:28352

استخر پیش ساخته پرتابل 5.50 متری کامل

نویسنده : intexsite بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 13:03

تولیدی متفاوت و پر طرفدار از سری محصولات شرکت اینتکس میباشد که طراحی آن بینظیراست. این محصول به تخت سلطنتی معروف است که با داشتن قسمتی که در بالا مشاهده میشود برای تکیه دادن طراحی شده که لذت استراحت را دو چندان میکند.همچنین توانسته نقش بزرگی در زیبایی و جذابیت ایفا و بسیاری از مردم را مشتاق خرید کند. در سطح رویه این محصول خطوطی مواج گونه که نشانگر ساختار داخلی میباشد و بدن در بهترین حالت خود قرار گرفته تا به بهترین شکل استراحت نمایید.

تخت بادی تاجدار سلطنتی ابعادی در طول 229 و عرض 152 و با ارتفاع 79 سانتی متر است که به سادگی توسط پمپ برقی متصل به بدنه از باد پر شده و مجدد خالی میشود که با داشتن کیف حمل و نقل وزن مناسب جا به جایی آن را آسان نموده است. تخت سلطنتی توان تحمل وزن تا 275 کیلو گرم را دارد.پمپ برقی محصول تا 18 ماه دارای گارانتی است و در صورت بروز پنچری برچسب تعمیرات همراه محصول ارسال میشود بعلاوه مهلت تست 48 ساعته از شرکت اینتکس را دارا میباشد.                    برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.    کد کالا: 64460 

تخت خواب بادی تاجدار سلطنتی دو نفره

نویسنده : intexsite بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 12:27

پیک نیک و طبیعت گردی مخصوصا در روزهای گرم فصل تابستان یکی از تفریحات خوب بشمار می آید، اما شاید به خاطر سخت بودن شرایط رفاهی این کار سخت به نظر آید و اکثر افراد حاضر به انجام آن نباشند. شرکت اینتکس سعی دارد این مشکل را حل کرده و در شرایطی که انسان ها در دنیای تکنولوژی غرق شده اند را با بهترین امکانات به روز به دامان طبیعت باز گرداند به همین منظور محصولاتی را به بازار جهانی ارائه داده است که یکی از آن ها صندلی مسافرتی اف آی تی است. این محصول قابل تنظیم برای وزن و قد هر شخص میباشد همچنین دارای پشتی برای تکیه دادن و دو دسته برای راحتی بیشتر میباشد. دارای وزن و حجم مناسب برای جا به جایی آسانتر به همراه کیف حمل است، پایه های آن آهنی و جنس رویه آن از پارچه نانو و بسیار مقاوم میباشد.  برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید. کد کالا: 88667 

صندلی مسافرتی اف آی تی

نویسنده : intexsite بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 13:11

جلیقه نجات وسیله ای برای شناور ماندن بر روی آب است که وظیفه ی آن نگه داشتن شخص بر روی آب میباشد و از غرق شدن فرد جلوگیری مینماید. استفاده از جلیقه نجات در دریا اجباری میباشد اما اینکه جلیقه از چه کیفیت برخوردار باشد بسیار مهم و مورد توجه است. برند یاماها توانسته جلیقه نجات حرفه ای به بازار فروش جهانی عرضه کند که مورد تایید گارد ساحلی نیز میباشد. این محصول دارای سه قفل در قسمت جلویی و یک قفل مقابل سینه دارد بعلاوه یک سوت و یک جیب کوچک شب رنگ که تا در صورت بروز حادثه در شب گارد ساحلی و گروه امداد به راحتی شما را رویت و نجات دهند. پارچه محصول بسیار ضخیم و با کیفت، ساخت کشور کره است که آستر چند لایه دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.  کد کالا: j.7 

جلیقه نجات یاماها حرفه ای

نویسنده : intexsite بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت: 12:42

تولیدی متفاوت و پر طرفدار از سری محصولات اینتکس میباشد که در نوع طراحی رغیب ندارد. این تخت بادی که به سلطنتی معروف است با به همراه داشتن قسمتی در بالا که کاربردی برای تکیه دارد لذت استراحت را دو چندان می کند، همچنین توانسته نقش بزرگی در زیبایی و جذابیتش ایفا و بسیاری را مشتاق خرید خود کند. محصولی شیک و زیبا که برای استفاده در اتاق خواب و مناسب برای ست کردن با وسایل میباشد.

تخت خواب بادی تاج دار سلطنتی ابعادی در طول 229 و عرض 152 و با ارتفاع 79 سانتی متر است که به سادگی توسط پمپی که متصل به بدنه ی خود محصول است باد شده و مجدد با قدرت مکندگی که دارد خالی میشود. جنس بدنه ی تخت از پی وی سی مقاوم، و رویه ان از جیر ضد تعریق است. همچنین توان تحمل وزن تا 275 کیلو گرم را دارد و با کیف حمل و نقل و وزن مناسبی که رارد جا به جایی را آسان نموده است. در صورت بروز پنچری دارای برچسب تعمیرات میباشد و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site .com مراجعه فرمایید.    کد کالا: 64460

تخت خواب بادی تاج دار سلطنتی دو نفره

نویسنده : intexsite بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 12:54

اگر دنبال محصولی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای خرید هستید که بتوانید ساعت ها بر روی آب به تفریح و ماهیگیری بپردازید، ما قایق رفت دو نفره که محصولی با کیفیت و پر طرفدار از شرکت بست وی را به شما پیشنهاد میکنیم. این محصول ظاهری شیک و جذاب دارد و مناسب برای استفاده دو نفر در آب های آرام میباشد. با توجه به کوچک بودن محصول این قابلیت را دارد که بر روی آن موتور برقی نصب شود. 

قایق بادی رفت دو نفره ابعادی در طول 264 و عرض 123 و با ارتفاع 35 سانتی متر است که به سادگی توسط پمپ باد دستی و یا برقی پر از باد باد شده و مجدد خالی میشود. حجم و وزن مناسب محصول حمل و جا به را سهولت بخشیده و توان تحمل وزن تا 190 کیلوگرم راد دارد. جنس بدنه ی قایق از پی وی سی مقاوم و کف آن باد شونده میباشد. همچنین دارای برچسب تعمیرات در صورت پنچری میباشد و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.  کد کالا: 65060

قایق بادی رفت 2 نفره بست وی

نویسنده : intexsite بازدید : 274 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 12:55

بست وی همیشه در عرصه محصولات بادی به خوبی عمل کرده و با تنوع و کیفیت بسیار عالی محصولاتش را تولید و روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از این کالاها که به عنوان کاناپه تخت شو به فروش می رسد، مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته و برایشان جذابیت خاصی دارد. نکته مهمی که آن را محبوب کرده استفاده دو منظوره این محصول است. مناسب برای منازل، هتل ها، ویلاها است و به آسانی نصب و با یک پمپ برقی به سادگی باد می شود. از این محصول هم به عنوان کاناپه و هم تخت خواب استفاده میشود بعلاوه اینکه دو عدد بالش همراه این محصول برای استراحت و راحتی بیشتر موجود است.

کاناپه بادی تخت شو ابعادی در طول 200 و عرض 160 و با ارتفاع 64 سانتی متر با رنگی روشن و شاد است. این محصول دو نفره توان تحمل وزن تا 295 کیلوگرم را دارد که به یادگی تسط پمپ باد دستی و یا برقی باد شده و مجدد خالی میشود که حمل و جا به جایی را آسان میکند. جنس بدنه ی آن از پی وی سی و مقاوم و رویه آن جیر ضد تعریق میباشد. در صورت بروز پنچری دارای برچسب تعمیرات و تا 48 ساعت مهلت تست دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

کاناپه بادی تخت شو دو نفره کرمی

نویسنده : intexsite بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت: 15:26

یکی از بهترین تولیدات شرکت اینتکس قایق بادی است که این وسیله هیجان انگیز از دسته اکسکروشن میباشد که دارای بهترین و امن ترین امکانات برای قایق رانی و لذت از یک روز گرم تابستانی را دارد. این محصول به سرعت باد میشود و در کمترین زمان راه اندازی شده و تجربه بهترین تفریح آبی را برای شما به ارمغان می آورد. قایق بادی دارای برچسب تعمیرات در صورت بروز پنچری میباشد و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت دارد.

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره ابعادی در طول 315 و عرض 165 و با ارتفاع 43 سانتی متر دارد که به سرعت و سادگی توسط پمپ باد دستی و یا برقی باد شده و مجدد خالی میشود. بر روی این محصول ساک زیپ دار و کیف حمل و نقل موجود است که جا به جایی را برای شما آسان نموده است. همچنین دو عدد صندلی برای راحتی شما دارد و توان تحمل وزن تا 400 کیلو گرم را دارا میباشد. همچنین از ویژگی های مهم قایق قابلیت نصب موتور برای سرعت و هیجان بیشتر را دارد. جنس بدنه ی آن از پی وی سی سه لایه و کف آن باد شونده است. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

کد کالا: 68324

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره

نویسنده : intexsite بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت: 12:34

قایق بادی سه نفره محصولی از شرکت بست وی است که جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. این قایق به دلیل رنگ تیره به سادگی قابل استتار بوده و می توان از آن جهت شکار پرندگان استفاده نمود. این قایق بادی قابلیت نصب موتور برای سرعت بیشتر را دارا می باشد.

طول این مدل 291 ، عرض: 127 و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی قایق 15 کیلو گرم است و قابلیت تحمل وزن تا 270 کیلو گرم را دارد. پارو های این قایق بادی از نوع آلمینیومی است و پمپ باد آن از نوع دستی می باشد. همچنین دو عدد صندلی برای نشستن طراحی شده است.

جهت استفاده از قایق ها ی بادی حتما از جلیقه نجات مناسب برای ایجاد ایمنی بیشتر استفاده کنید.

کد محصول: 65056
جهت مشاهده ی محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه نمایید.

قایق بادی

نویسنده : intexsite بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت: 18:31

افرادی که در منزل خود دارای استخر پیش ساخته یا بتنی هستند اکثرا با معضل تمیز کردن آن روبرو هستند و نیاز به وسیله ای دارند که به بهترین شکل ممکن بتواند کثیفی ها را از بین ببرد. جاروی شارژی استخر محصولی از شرکت اینتکس می باشد که برای هر مدل استخری قابل استفاده می باشد. این جارو با هر با هر بار شارژ شدن حدود 50 دقیقه میتواند استخر را تمیز نماید.این محصول دارای دسته ی تلسکوپی با قابلیت بلند و کوتاه شدن است.

کد محصول: 28620

جهت مشاهده ی محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه شود.

لوازم جانبی و یدکی استخر

نویسنده : intexsite بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت: 16:01

تخت های بادی محصولاتی بسیار پر کاربرد هستند که میتوان از آن ها در منزل یا مسافرت استفاده کرد. یکی از مدل های جدید اینتکس تخت بادی دو نفره لوکس است که از رنگ زیبایی برخوردار است. قابلیت ست شدن با هر نوع خانه ای را دارد. مناسب زندگی های آپارتمانی است که جای کمی دارند و نیاز به مدیریت فضا دارند.

جنس رویه ی این تخت از جیر بوده و جنس دور و جنس زیر از پی وی سی است. طول محصول 203 ، عرض آن 152 و ارتفاع کلی آن 25 سانتی متر می باشد. ساختار داخلی از نوع موازی در راستای طول بوده که همین امر باعث خواب راحت می شود. یک بر چسب تعمیرات نیز برای رفع مشکلات درون جعبه قرار دارد که در مواقع نیاز میتوان از آن استفاده کرد.

این محصول توسط پمپ های باد اینتکس به سادگی پر می شود.

کد کالا :64103

برای مشاهده ی محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه شود.

تخت بادی

نویسنده : intexsite بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت: 14:20

چادر بازی باب اسفنجی
یکی از شخصیت های کارتونی که به سرعت در میان کودکان و حتی بزرگسالان محبوب شد باب اسفنجی می باشد .  کلبه بازی کودک معمولا با طرح های کارتونی تولید می شوند. یکی از این چادر های بازی مدل باب اسفنجی است که قابل استفاده برای دختران و پسران خردسال می باشد. طول این محصول 95 ، عرض :75 و ارتفاع آن 110 سانتی متر می باشد. جنس بدنه از پی وی سی و جنس سازه از نوع عصایی است . همچنین یک پنجره برای تهویه ی بهتر بر روی این محصول تعبیه شده است.

این چادر بازی کودک زیبا بسیار مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.
کد محصول :95156
برای خرید و مشاهده ی محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه شود.

 

نویسنده : intexsite بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت: 14:27

آبشار استخر پیش ساخته رنگی

افرادی که استخر های پیش ساخته خریداری میکنند همیشه به دنبال تجهیزات جانبی برای زیباتر کردن آن هستند، یکی از این محصولات آبشار استخر است که به سادگی بر روی استخرهای فریمی توسط گیره ای که دارد نصب می شود. این آبشار از ال ای دی ضد آب با رنگ های سبز، نارنجی ، آبی و زرد تشکیل شده که به صورت خودکار رنگ آن عوض می شود و در شب جلوه ای فوق العاده به آب می بخشد.

طول این محصول 45 ، عرض: 20 و  ارتفاع آن 15 سانتی متر بوده و وزن آن 2 کیلو گرم که به سادگی قابل نصب است.

آبشار استخر

نویسنده : intexsite بازدید : 200 تاريخ : شنبه 19 خرداد 1397 ساعت: 20:49

تشک بادی کمپینگ جدید

شرکت اینتکس عرضه کننده ی انواع تخت و تشک های بادی می باشد. یکی از محصولات جدید و پرکاربرد این شرکت تشک بادی کمپینگ است که دارای رنگ های شاد و جذاب است و از آن در مسافرت ، پارک  و ... میتوان استفاده نمود. این کار حجم بسیار کمی دارد و به راحتی قابل حمل بوده و برای باد کردن نیازی به پمپ باد نداشته و به وسیله ی جریان هوا به سادگی پر می شود.جنس این محصول از پلی استر است و دارای طول 218 ، عرض 86 و ارتفاع 66 سانتی متر میباشد.ساختار داخلی تشک نیز از پی وی سی بوده و این تشک فقط در عرض یک دقیقه پر و خالی می شود.همچنین تشک دارای یک کیف حمل و نقل نیز می باشد.

تشک کمپ

نویسنده : intexsite بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 17 خرداد 1397 ساعت: 16:20

چادر مسافرتی فنری 4 نفره نقره

چادر های فنری جزو ارزانترین مدل های موجود در بازار هستند و همین نکته سبب شده تا مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار بگیرد.

کوچکترین و ارزان ترین مدل چادر فنری چهار نفره است و جنس بدنه ی آن از نوع شمعی پشت نقره ای می باشد،این چادر با باز شدن فنر شکل خود را پیدا کرده و به آسانی نیز جمع می شوند.

درباره ی مشخصات ظاهری چادر میتوان به  طول ، عرض و ارتفاع 200 سانتی متری اشاره کرد، این محصول ظرفیت 4 نفر نشسته و 2 نفر خوابیده را دارا میباشد. پایه های چادر از 18 ماه گارانتی برخوردار میباشد. در قسمت درب و پنجره نیز برای جلوگیری از ورود حشرات پشه بند توری نصب شده است. همچنین یک کوله دایره ای شکل دو بند برای حمل آسان چادر در نظر گرفته شده است.

نویسنده : intexsite بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت: 16:17

تشک روی آب طرح پیتزا
یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس تشک بادی روی آب با طرح یک اسلایس از پیتزا است که بسیار جذاب و زیبا میباشد.

جنس این تشک از وینیل بوده که دارای مقاومت بالایی است و علاوه بر استحکام زیاد بسیار راحت و نرم است و همین سبب می شود ساعت ها بتوانید بدون خستگی بر روی آن به استراحت بپردازید.این  محصول دارای طول 175 و عرض 145 سانتی است و تا 80 کیلوگرم تحمل وزن دارد . وزن بسته بندی فقط 2 کیلوگرم است که به سادگی قابل حمل است. یک برچسب تعمیرات رایگان برای رفع مشکلات احتمالی به همرا ه محصول قرار داده شده است. برای باد کردن تشک از پمپ باد اینتکس کمک بگیرید.

تفریحات آبی

نویسنده : intexsite بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت: 16:19

چادر مسافرتی آجری ضخیم

اگر از آن دسته افرادی هستید که به طبیعت کردی و کمپ علاقه دارید و با خودروی شخصی به سفر می روید حتما نیاز به یک چادر مسافرتی برای تعطیلات خود دارید.

چادرهای آجری با طراحی خاص خود توانسته اند جایگاه خوبی در میان مردم پیدا کنند،این چادر دسته ی فنری قرار می گیرد و به سادگی باز و بسته می شود و یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است. سقف این کار از روی آن نصب شده و فنر ها در قسمت زیرین قرار گرفته اند و همین امر سبب شده که در مواقع بارش باران آب به درون نفوذ نکند و روی چادر سر بخورد.

این چادر دارای پنجره برای تبادل هوا و پشه بند برای جلوگیری از ورود حشرات است. پارچه ی کف کار نیز از ضخامت خوبی برخوردار می باشد.

این چادر ظرفیت 8 نفر نشسته و 4 نفر خوابیده را دارد و دارای 18 ماه ضمانت برای پایه ها می باشد. همچنین یک کوله برای حمل و نقل نیز دارد. این محصول دارای طول و عرض 250 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر می باشد.

نویسنده : intexsite بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 10 خرداد 1397 ساعت: 15:29

استخر اوال فریم 5.5 متری

امروزه در اکثر مراکز تفریحی و آموزشی نیاز به یک محیط شاد و هیجان انگیز که مورد پسند هر سلیقه ای باشد احساس می شود.ورزش های آبی اکثرا مورد استقبال هر گروه سنی قرار می گیرند.ساخت استخر هزینه های گزافی دارد و امکان تغییر دادن محل نصب آن وجود ندارد اما استخر های پیش ساخته هزینه ی بسیار کمی دارند و قابلیت جا به جا کردن را نیز دارند.

کمپانی بست وی استخر های اوال فریم را عرضه کرده است جنس آن از پی وی سی چند لایه الیافدارو دارای لبه های باد شونده است که به دلیل نرم بودن ایمنی  کودکان را  نیز تضمین میکند.جنس پایه هایی که بر روی زمین نصب می شود فلزی بوده و بر روی این پایه ها  یک روکش آلمینیومی وجود دارد که در مقابل زنگ زدن مقاوم شده اند. همچنین طرح داخلی کاشی بوده که به جذابیت استخر افزوده است.

طول این استخر 549 ، عرض 366 و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد.گنجایش این استخر 15033 لیتر آب است.پمپ تصفیه از مدل فیلتر کاغذی بوده و در هر ساعت 3028 لیتر آب تصفیه می کند.محصول دارای یک زیر انداز و روکش نیز می باشد.

نردبان استخر دو طرفه است یعنی پله ها هم برای ورود هم برای خروج طراحی شده اند و بدلیل پرتابل بودن می توان در مواقع عدم استفاده آن را جمع نمود.

این محصول دارای دی وی دی نصب می باشد و علاوه بر آن می توانید از نصاب های شرکت کمک بخواهید.

استخر پیش ساخته

نویسنده : intexsite بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت: 18:47

تخت خوشخواب بادی سلطنتی دو نفره

انسان در طول شبانه روز حدود هشت ساعت را در خواب سپری می کند و در این مدت تمامی ماهیچه ها در حالت ریلکس باید قرار گیرند، داشتن تختی مناسب کمک می کند تا بتوانید خوابی توام با آرامش را تجربه نمایید.

تختخواب خوشخواب سلطنتی محصولی از شرکت اینتکس می باشد که ظاهری بسیار جذاب و متفاوت از سایر محصولات دارد و بسیار پر فروش میباشد.

جنس رویه ی این تخت از مخمل لطیف و ضد تعریق بوده و جنس دور از مخمل طرح دار است، جنس قسمت زیرین از پی وی سی می باشد. ساختار داخلی از نوع مشبک یا همان خوشخواب است و نخ های الیافدار به صورت موازی از بالا به پایین کشیده اند.

پمپ باد از نوع برقی متصل به بدنه می باشد که در حدود ۴:۳۰ دقیقه تخت را پر یا خالی می کند و ۱۸ ماه ضمانت از طرف نمایندگی اینتکس در ایران را دارد.

طول این محصول ۲۰۳،عرض ۱۵۲  و ارتفاع آن ۵۱ سانتی متر می باشد که باعث شده مناسب دو نفر باشد. وزن محصول فقط ۱۳ کیلوگرم است و تا ۲۷۴ کیلو گرم تحمل وزن دارد، برای جابجایی نیز مشکلی وجود ندارد چراکه یک ساک مخصوص حمل و نقل برای آن قرار داده شده است.

 

نویسنده : intexsite بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 15:25
برچسب‌ها :

تشک مواج سلولی سوراخ دار

زخم بستر نوعی بیماری پوستی است که در اثر خوابیدن طولانی مدت ایجاد می شود ، این استراحت طولانی برای افرادی است که به علت بیماری ناچار به استراحت مطلق هستند .این زخم معمولا در کمر ، شانه و ... دیده می شود و از آنجایی که زخم درجه بندی های مختلفی دارد بهتراست قبل از ابتلا یا در همان مراحل اولیه اقدامات لازم صورت گیرد.

تشک مواج انتخاب خوبی برای بیماران در حال استراحت مطلق است ،این تشک دارای 24 عدد سلول است که به صورت یکی در میان پرو خالی می شوند و همین امر سبب می شود جایگاه زیر بیمار تغییر کند و فشار بر روی یک نقطه از بدن نباشد .در تشک مواج سوراخ دار یک محفظه جدا شونده وجود دارد تا دفع بیمار به سادگی انجام گیرد .جنس تشک از پی وی سی بوده و دارای طول 180 و عرض 80 سانتی متر میباشد .پمپ باد این محصول دارای  18 ماه ضمانت از طرف نمایندگی اینتکس در ایران است و 10 سال نیز خدمات پس از فروش دارد.

تشک مواج

نویسنده : intexsite بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 14:18